آمار بازدید

  • بازدید امروز : 4
  • بازدید دیروز : 13
  • بازدید کل : 34126

آمار بازدید سایت

پیوند ها

کسب حداقل ۲ میلیون تومان در ماه فقط از طریق نوشتن مطلب برای سایت ها . کاملا واقعی و تست شده . آموزش کامل


کسب حداقل ۲ میلیون تومان در ماه فقط از طریق نوشتن مطلب برای سایت ها . کاملا واقعی و تست شده . آموزش کامل

کارشناس تولید محتوا عنوان شغلی جدیدی است که به تازگی در میان آگهی‌های استخدام شرکت‌ها، استارت‌آپ‌ها و کسب و کارهای اینترنتی دیده می‌شود.

اغلب شرکت‌های بزرگ به تولیدکنندگان محتوا دستمزدهای خوبی پرداخت می‌کنند و این افراد نقش مهمی در پیشبرد برنامه‌های بازاریابی کسب و کارها در اینترنت ایفا می‌کنند.

اخیرا نیز مجموعه‌هایی راه‌اندازی شده‌اند که به شرکت‌ها خدمات تولید محتوا ارائه می‌کنند. آن‌ها نیز با توجه به حجم بالای سفارش‌هایی که دارند، به افرادی به عنوان کارشناس تولید محتوا به صورت استخدامی یا پاره‌وقت نیازمند هستند.

اما کارشناس تولید محتوا کیست و چه وظایفی دارد؟ چنین فردی باید چه توانایی‌ها و مهارت‌هایی داشته باشد؟ اینها پرسش‌هایی است که سعی کردیم در ادامه به آن‌ها پاسخ دهیم.

چه کسی کارشناس تولید محتوا است؟

هر گونه اطلاعات منظم، ساختاریافته‌ و قابل فهم «محتوا» نام دارد. پس به کسی که بتواند چنین محتواهایی تولید کند، می‌توان کارشناس تولید محتوا اطلاق کرد.

این را می‌توان ساده‌ترین و بدیهی‌ترین تعریف از کارشناس تولید محتوا دانست. اما برای آن‌که دقیق‌تر با این عنوان شغلی و وظایف آن آشنا شویم، بهتر است کمی درباره فضای تولید محتوا بیشتر بدانیم.

در اینجا وقتی از تولید محتوا صحبت می‌کنیم، منظورمان تولید محتوا در وب است. در حال حاضر بسیاری از کسب و کارهای اینترنتی به این نتیجه رسیده‌اند برای توسعه فعالیت‌های‌شان و کسب درآمد بیشتر ناگزیر به تولید محتوا هستند.

کسب و کارهای سنتی نیز در سا‌ل‌های پیش رو اگر سطح کاری خود را به فضای اینترنت نیاورند، احتمالا بسیاری از آن‌ها در آینده با مشکلاتی عدیده‌ای در فروش مواجعه می‌شوند. به جرات می‌توان گفت که شاید در آینده به جای تلاش‌کردن برای توسعه کارشان باید برای بقا و حفظ خود بجنگند.

تولید محتوا چیست؟

به تازگی تولید محتوا به یکی از مشاغل و حرفه‌های مهم در جامعه تبدیل شده است. همه ما هر روز به محتواهای مختلف نیاز داریم. فرقی هم ندارد چه کاره هستیم و جایگاه ما کجاست. ما به انواع محتواها مانند محتواهای اطلاع‌رسانی، آموزشی، علمی، سرگرم‌کننده و غیره نیازمند هستیم. در این مقاله با تولید محتوا و سبک‌های مختلف آن آشنا می‌شویم.

بگذارید اول تعریف ساده‌ای از «محتوا» داشته باشیم:

هر گونه اطلاعات منظم، ساختاریافته‌ و قابل فهم که باعث برطرف‌شدن نیازی از فرد یا افراد می‌شود، «محتوا» نام دارد. پس به روند خلق محتوا، می‌توانیم تولید محتوا بگوییم.

محتوا انواع مختلفی دارد؛ محتوای نوشتاری، عکس، ویدئو، صوت، اینفوگرافیک و غیره.

مثلا وقتی شما مطلب یا عکسی در شبکه‌های اجتماعی خود می‌گذارید،‌ در اصل تولید محتوا کرده‌اید. یا همین متنی که هم‌اکنون در حال خواندن آن هستید نمونه‌ای از محتوای آموزشی است.

گوینده اخبار در تلویزیون یا رادیو به مخاطبان خود محتوای خبری و اطلاع‌رسانی ارائه می‌کند. افراد و سازمان‌ها برای فروش کالا یا خدمات خود محتواهای تبلیغاتی آماده می‌کنند؛ و ده‌ها مثال دیگر.

پس محتوا باید حامل پیام و اطلاعاتی واضح، روشن و قابل فهم برای مخاطب باشد. به همین دلیل تولید محتوا، مهارتی تخصصی است و البته می‌توان آن را یاد گرفت.

چرا سایت‌ها به محتوا احتیاج دارند؟

راه‌اندازی هر وب‌سایت حاصل یک کارگروهی و تعامل متخصصان مختلفی مثل برنامه نویسان، طراحان رابط کاربری، گرافیست و کارشناسان تولید محتواست. سایت‌ها برای اینکه بتوانند کاربران را جذب کنند و آن‌ها را به لیست مشتریان خود اضافه کنند به محتوا احتیاج دارند . در حقیقت مخاطب در گوگل به دنبال محتوایی می‌گردد روی سایتی کلیک می‌کند که آن محتوای به‌خصوص را دارد . حالا مخاطب وارد سایت شده و محتوا را مشاهده می‌کند . اگر محتوایی که در سایت وجود دارد جذاب و مفید باشد کاربر بازهم به آن سایت بازخواهد گشت و اگر آن سایت یک سایت فروشگاهی باشد می‌تواند با فروش محصولات به کاربرانی که برای دیدن محتوا به آن مراجعه می‌کنند تعداد فروش و درآمد خود را افزایش دهد

همان‌گونه که گفته شد تمام این اتفاقات خوب زمانی میفتند که سایت محتوا داشته باشد محتوایی که جذاب و مفید و کاربرپسند باشد .

بیل گیتس جمله معروفی دارد که می‌گوید :” محتوا پادشاه است ”. این جمله بیانگر اهمیت بسیار بالای محتوا و تولید محتوا در اینترنت است . در حقیقت سایتی که محتوا نداشته باشد یک سایت شکست‌خورده است و سایتی که محتوای خوب نداشته باشد هیچ‌گاه رشد نخواهد کرد.

تولیدکننده محتوا چرا اهمیت دارد ؟

در بسیاری از وب‌سایت‌ها تولیدکنندگان محتوا صاحبان وب‌سایت هستند که با پیشرفت وب‌سایت و نبود وقت کافی دیگر قادر به تولید محتوای منظم نمی‌شوند و یا اینکه اکثر دارندگان وب‌سایت دانش و تخصص کافی برای تولید محتوای سئو شده را ندارند . این‌گونه افراد که غالب دارندگان سایت‌ها تشکیل می‌دهند برای تولید محتوا خود از متخصصان تولید محتوا استفاده می‌کنند . آن‌ها کسانی هستند که با توجه به اهداف کسب‌وکار و سایت موردنظر اقدام به تولید محتواهای هدفمند و سئو شده می‌کنند و از این طریق کسب درآمد می‌کنند .

در فضای وب ایران اهمیت تولید محتوا به‌تازگی مشخص‌شده است و احتیاج به تولیدکنندگان محتوای متخصص و کار بلد بیش‌ازپیش حس می‌شود . این قضیه توانسته فرصت‌های مالی خوبی را برای تولیدکنندگان محتوا فراهم سازد . باید گفت در شرایط فعلی یکی از پردرآمدترین شغل‌های اینترنتی و یکی از با آینده‌ترین شغل‌ها درزمینهٔ کسب‌وکار اینترنتی کسب درآمد از طریق نوشتن مطالب و تولید محتوا است .

 

 

 

این‌ها نمونه‌هایی از فرصت‌های شغلی برای تولید محتوا بود که خود شما نیز می‌توانید با جستجو در گوگل به تعداد بیشتری ازاین‌گونه آگهی‌های استخدام برسید . نکته جالب درباره این‌گونه آگهی‌ها این است که اکثراً حضور فرد در شرکت لازم نیست و ساعت کاری مشخصی هم ندارد . و درواقع تولیدکننده محتوا به‌صورت دورکاری با شرکت همکاری می‌کند .

نمونه دیگر کسب درآمد از طریق نوشتن مطالب گرفتن پروژه و انجام آن در سایت‌های کاریابی مثل جابینجا و انجام میدم و .... است :

 

 

شما نیز می‌توانید آگهی‌های خود را این‌گونه سایت‌ها و سایت‌هایی مانند دیوار و شیپور و ... ثبت کنید و شروع به کسب درآمد کنید . مزیت این روش آن است که در این روش شما می‌توانید نسبت که کیفیت محتوایی که تولید می‌کنید قیمت موردنظر خود را عرضه کنید و درآمد شما محدود نیست و به ازای هر مقدار کاری که انجام دهید می‌توانید درآمد کسب کنید.

دسترسی به اینترنت و رشد بازار کار تولید محتوا

رشد دسترسی به اینترنت تلفن همراه و بزرگ شدن بازار تلفن های هوشمند نیاز به تولید محتوا و نیاز به کسانی که تولید محتوا میکنند را هر روز بیشتر از روز قبل میکند . در حقیقت هر چقدر که شبکه های اجتماعی و سایت ها و کسب وکار های اینترنتی رشد میکنند بازار کار تولید محتوا نیز داغ تر میشود . به گفته وزیر ارتباطات در حال حاضر حدود 60 میلیون گوشی هوشمند داریم که به اینترنت 3G وصل هستند. همین موضوع باعث قوت گرفتن بازار شغلی تولید محتوا می شود.

آمار رسمی اعلام شده نشان می دهد در ابتدای سال 2018 اینستاگرام دارای 24 میلیون کاربر ایرانی فعال در ماه بوده است. افزایش کاربران به تولید محتوا رونق داده است.

تولید محتوا بهترین شغل این روز ها :‌

با بررسی روند‌های گوگل مشخص است که درخواست برای همکاری با تولیدکننده‌های محتوا به طرز شگفت‌انگیزی بالاتر رفته؛ این روزها در هر حوزه‌ای که بخواهید در عرض چند دقیقه‌ می‌توانید شغلی را در زمینه تولید محتوا پیدا کنید.

 

به ۳ دلیل عمده تولید محتوا شغلی درجه‌یک و کم‌نظیر است:

1 - آینده‌ روشن

بدون شک محتوا آیندۀ روشنی دارد، کسب‌وکارها روزبه‌روز به شکل جدی‌تری در اینترنت فعال می‌شوند و کسب‌وکاری که فعالیت آنلاین ندارد مثل دایناسورهای در حال انقراض است.

به تعبیر ست گادین بازاریابی محتوا تنها نوع باقی مانده از بازاریابی است.

هر استارتاپ و شرکت بزرگی تشنۀ دیده‌شدن در فضای وب است و برای دیده‌شدن در دنیای اینترنت هم هیچ چاره‌ای جز تولید محتوا نیست، بنابراین رونق بازار محتوا نه‌تنها کم‌تر نمی‌شود بلکه در آینده متنوع‌تر و بسیار گسترده‌تر نیز خواهد شد.

2 – دور کاری

به‌عنوان تولید‌کننده محتوا در اکثر مواقع دورکاری می‌کنید، ممکن است در شهرستان باشید، یا به خاطر آلودگی هوا، ترافیک و هزینۀ حمل‌ونقل علاقه‌ای به رفت‌وآمد فیزیکی نداشته باشید. تولید محتوا ذاتاً با دورکاری عجین شده و فقط کافی است در هر کجایی ایران که هستید به اینترنت متصل باشید و به‌عنوان تولیدکننده محتوا فعالیت کنید.

دورکاری فقط یکی از ویژگی‌های مدرن شغلی تولید محتوا است. شما به‌عنوان تولید کننده محتوا به یک یادگیرندۀ دائمی تبدیل می‌شوید، چون برای نوشتن و تولید هر محتوا به تحقیق و مطالعه نیاز دارید همین موضوع به‌تدریج شمارا به یکی از رهبران فکری حوزۀ فعالیتتان تبدیل می‌کند.

 

3 – درآمد بالا

به‌عنوان تولیدکنندۀ محتوا می‌توانید به‌طور مدارم مهارت خودتان را ارتقا بدهید و سهم بیشتری از بازار را کسب کنید.

اگر فعالانه بکوشید و بیشتر و بهتر محتوا تولید کنید، به‌سرعت در فضای بکر محتوای ایران می‌درخشید.

به‌عنوان تولیدکنندۀ محتوا از آزادی عمل برخوردارید و می‌توانید به‌طور هم‌زمان با کسب‌وکارهای مختلف همکاری کنید.

ضمن اینکه اگر به محتوا مسلط باشید می‌توانید یک کسب‌وکار ارزش‌آفرین و پولساز را راه‌اندازی و رهبری کنید.

 

 

متوسط درآمد یک تولید کننده محتوا در ایران :

  • متوسط درآمد یک تولیدکننده محتوا در حال حاضر بین 2 و نیم تا 3 و نیم میلیون تومان است. البته باید به این موضوع هم توجه داشت که در دنیای تولید محتوا نمی توان کف و سقفی مشخص کرد چون افراد بعد از مدتی می توانند برای خودشان تولید محتوا کنند و با تبلیغات به درآمدهای کلانی دست یابند. برای این مورد خودم را مثال خواهم زد که درزمینهٔ تولید محتوا برای سایت‌های وردپرسی بیشتر فعالیت داشته‌ام. در بیشتر مقالات تولیدشده محتوایی که تولید می‌کنم بیش از 2.000 کلمه است و برای هر محتوا نیز حداقل مبلغ 30000 تومان دریافت کرده‌ام. امکان تولید محتوا در روز تا 5 مورد نیز فراهم است که در ماه می‌توان حداقل درآمدی بیش از 2 میلیون تومان داشت. البته این گزینه کاملاً به شما بستگی دارد، چراکه در این حالت شما یک فریلنسر هستید. البته باید گفت که هراندازه که شما محتوا تولید می‌کنید تجربه و سرعت شما بالاتر می‌رود و می‌توانید تعداد بیشتری محتوا در یک روز تولید کنید که به معنای درآمد بیشتر است .

بعد از مطالعه این فایل آموزشی شما:‌

- با گذراندن زمانی تا حدود پنج ساعت در روز درآمدی معادل صد هزار تومان و بیشتر خواهید داشت .

- قادر خواهید بود محتوای کاملا سئو شده و استاندارد و با کیفیت تولید کنید .

- میتوانید کیفیت محتوای تولیدی خود را بالا ببرید و قیمت درخواستی خود برای محتوا را افزایش دهید .

نکات قابل توجه :

- این فایل با پکیج های فیک کسب درآمد کاملا متفاوت است در این روش ما به شما روش های غیر عملی و ناکارآمد آموزش نمیدهیم . ما به شما شغلی را آموزش میدهیم که هم اکنون در بسیاری از شرکت ها و کسب و کار های اینترنتی افراد به آن مشغول هستند و با بازار کار رو به رشدی مواجه است .

- این آموزش به تمرین و حوصله فراوان احتیاج دارد . اگر حوصله و وقت کافی برای تمرین ندارید از تهیه این آموزش خودداری کنید .

- کسب درآمد شما زمانی شروع خواهد شد که خودتان اراده کنید ،‌ یاد بگیرید ،‌تمرین کنید و ممارست داشته باشید .

- درآمد حاصل از این کار در ابتدا کم است اما اگر دقت کافی برای تولید محتوا به خرج دهید و کیفیت کار قابل قبولی داشته باشید حتما با افزایش مشتریان در ماه دوم به درآمد یک تا دو میلیون و در ماه های بعدی به درآمد های بیشتر خواهید رسید .

- محتوا های تولید شده اگر هزار کلمه ای باشند حدود 15 هزار تومان و اگر 2000 کلمه ای باشند حدود 30000 تومان (‌ و بالاتر )‌ برای شما درآمد خواهند داشت . که با صرف وقت شش ساعت در روز تولید چهار محتوای 2000 کلمه ای و 2 محتوای هزار کلمه ای داشتن درآمد حداقل 150000 تومان در روز مورد انتظار است .

 

 

 


مبلغ قابل پرداخت 86,100 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 451

دیدگاه های کاربران (0)

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته پنجم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  پنجم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته اول اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  اول اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟ همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟ همیشه دوست داشتی ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته دوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  دوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

فایل نقشه ی تابلو فرش دستباف طرح طبیعت کلبه زیبا

فایل نقشه ی تابلو فرش دستباف طرح طبیعت کلبه زیبا

دانلود فایل نقشه ی تابلو فرش دستباف طرح طبیعت کلبه ی زیبا دانلود فایل های کامل نقشه ی طرح تابلو فرش های دستباف طرح طبیعت کلبه ی زیبا   تنها سایت ارائه دهنده فایل نقشه ی طرح های تابلو فرش (قیمت نقشه ها حداقل از 50 هزار تومان تا چندین میلیون تومان در بازار با توجه به ... ...

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت راه و باند سال1403

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت  راه و باند سال1403

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت راه،راه آهن و باند فرودگاه سال1403: -تهیه اتوماتیک و خودکار متره و برآورد،صورت وضعیت در کمترین زمان فقط با وارد کردن شماره آیتم -تهیه ریز متره -تهیه خلاصه متره -تهیه خلاصه فصول -تهیه برگه های مالی و مالی کل -اعمال اتوماتیک ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته سوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  سوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود کتاب صوتی روانشناسی تصویر ذهنی ماکسول مالتز

دانلود کتاب صوتی روانشناسی تصویر ذهنی ماکسول مالتز

کتاب صوتی بسیار مفید    #روانشناسی_تصویر_ذهنی    اثر: #ماکسول_مالتز   ترجمه: مهدی قراچه داغی    کیفیت اجرا: خیلی خوب  ... ...

دانلود کتاب صوتی واپسین گفتار اسپالدینگ

دانلود کتاب صوتی واپسین گفتار اسپالدینگ

کتاب صوتی  کتاب_واپسین_گفتار ( یا عالم اوراسینا) ازاسپالدینگ_نویسنده_کتاب_معبدسکوت ... ...

دانلود رایگان کتاب صوتی از سکس تا فراآگاهی

دانلود رایگان کتاب صوتی از سکس تا فراآگاهی

سکس آنان كه با سكس مخالف هستند زودتر به انزال می‌رسند، زیرا ذهن منقبض آنان عجله دارد تا از شر آن خلاص شود. پژوهش‌های معاصر چیزهای بسیار تعجب‌آوری را می‌گویند، حقایق شگفت‌آور. برای نخستین بار، مسترز و جانسون Masters and Johnson در مورد آمیزش عمیق جنسی مطالعه علمی ‌انجام ... ...

سوالات نهاد مبحث دانش خانواده و جمعیت (بخش اول)

سوالات نهاد مبحث دانش خانواده و جمعیت (بخش اول)

  عنوان مبحث: سوالات نهاد مبحث دانش خانواده و جمعیت (بخش اول) همراه با پاسخ شامل: 9 جلسه تعداد صفحات: 11 سوالات و جواب ها بصورت تایپ شده با فونت استاندارد می باشد که قابلیت سرچ در زمان آزمون را دارد   سوالات ترم جدید همراه با پاسخ برای نمره 19 به بالا   فرمت: pdf ... ...

حل مسائل الکترودینامیک کلاسیک جان دیوید جکسون به صورت PDF و به زبان انگلیسی در 214 صفحه

حل مسائل الکترودینامیک کلاسیک جان دیوید جکسون به صورت PDF و به زبان انگلیسی در 214 صفحه

نگاه اجمالی الکترو مغناطیس یکی از شاخه‌های فیزیک است که مباحث مربوط به بارهای الکتریکی ساکن و متحرک ، میدانهای الکتریکی و مغناطیسی را مورد بحث قرار می‌دهد. اما در این بحث بیشتر مفاهیم فیزیکی و توصیف کیفی این پدیده‌ها مورد توجه قرار می‌گیرد. و تا حد امکان از توصیف کمی این ... ...

سوالات نهاد مبحث مسائل اقتصادی و تربیتی در خانواده

سوالات نهاد مبحث مسائل اقتصادی و تربیتی در خانواده

  عنوان مبحث: سوالات نهاد مبحث مسائل اقتصادی و تربیتی در خانواده همراه با پاسخ شامل: 6 جلسه تعداد صفحات: 7 سوالات و جواب ها بصورت تایپ شده با فونت استاندارد می باشد که قابلیت سرچ در زمان آزمون را دارد   سوالات ترم جدید همراه با پاسخ برای نمره 20   فرمت: pdf ... ...

دانلود پاورپوینت در مورد [سلول های بنیادی] - شامل 4 فایل مختلف - قابل ویرایش و ارائه - ppt

دانلود پاورپوینت در مورد [سلول های بنیادی] - شامل 4 فایل مختلف - قابل ویرایش و ارائه - ppt

دانلود پاورپوینت در مورد [سلول های بنیادی] - شامل 4 فایل مختلف - قابل ویرایش و ارائه - ppt شامل 4 فایل پاورپوینت سلول های بنیادین به زبان ساده: 1. 33 اسلاید: تاریخچه سلول های بنیادی / تعریف سلول های بنیادی / ویژگی های سلول های بنیادی / گونه های سلول بنیادی / انواع سلول ... ...

پاورپوینت بازی زندگی است درس 17 تفکر و سواد رسانه ای دهم

پاورپوینت بازی زندگی است درس 17 تفکر و سواد رسانه ای دهم

عنوان پاورپوینت: پاورپوینت بازی زندگی است درس 17 تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم   فرمت: پاورپوینت pptتعداد اسلاید: 26   پوشش کامل درس همراه با پاسخ فعالیت ها پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درسی   فونت ... ...

پاورپوینت بز یا سگ تفکر و سبک زندگی هفتم

پاورپوینت بز یا سگ تفکر و سبک زندگی هفتم

    عنوان: دانلود پاورپوینت بز یا سگ تفکر و سبک زندگی پایه هفتمفرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 21   پوشش کامل درس همراه با پاسخ فعالیت ها   پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای   منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درس     فونت های ... ...

دانلود جزوه امور مالی و حقوق ثبتی در دفاتر اسناد رسمی

دانلود جزوه امور مالی و حقوق ثبتی در دفاتر اسناد رسمی

جزوه امور مالی و حقوق عمومی و دولتی با دیدگاه کاربردی در دفاتر اسناد رسمی آماده برای دانلود مشخصات استاد: سید علیرضا طباطبایی بافقی سردفتر اسناد رسمی 3 یزد و عضو جامعه سردفتران استان یزد تعداد صفحات: 143 فرمت: پی دی اف PDF حجم: 3 مگابایت کیفیت: عالی نوع جزوه (تایپی ... ...

دانلود حل المسائل [طراحی و تحلیل آزمایش]: ویرایش هشتم - داگلاس مونتگومری ( 8 ) - زبان انگلیسی - pdf

دانلود حل المسائل [طراحی و تحلیل آزمایش]: ویرایش هشتم - داگلاس مونتگومری ( 8 ) - زبان انگلیسی - pdf

دانلود حل المسائل [طراحی و تحلیل آزمایش]: ویرایش هشتم - داگلاس مونتگومری ( 8 ) - زبان انگلیسی - pdf Solutions Manual for Design and Analysis of Experiments – 8th حل تمرین های کتاب طراحی و تحلیل آزمایش ویرایش 8 فصل های 2 تا 15 814 صفحه pdf ... ...

دانلود پاورپوینت چیستی انسان 2 درس 10 فلسفه یازدهم انسانی

دانلود پاورپوینت چیستی انسان 2 درس 10 فلسفه یازدهم انسانی

  عنوان پاورپوینت درسی: دانلود پاورپوینت چیستی انسان (2) درس 10 فلسفه پایه یازدهم انسانی   فرمت: پاورپوینت ppt تعداد اسلاید: 18     پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای   منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درسیبکارگریی افکت ها، تصاویر و اشکال متحرک بسیار ... ...

دانلود 3 بک دراپ کودک تم فوتبال-کد 8082-8080

دانلود 3 بک دراپ کودک تم فوتبال-کد 8082-8080

مشخصات فايل نام فايل:دانلود 3 بک دراپ کودک تم فوتبال-کد 8082-8080 نوع فايل:بک دراپ،backdrop پسوند فايل اصلي:JPEG پسوند فايل فشرده:ZIP ابعاد:3712*5249 PIX کيفيت: 300 DPI ويژگي هاي فايل فایل اصلی(Original file) کاربري آسان جايگزين مناسب براي دکورهاي گران ... ...

پاورپوینت ادبیات بومی 2 درس آزاد فارسی دوازدهم

پاورپوینت ادبیات بومی 2 درس آزاد فارسی دوازدهم

عنوان پاورپوینت درسی : دانلود پاورپوینت ادبیات بومی 2 درس آزاد فارسی پایه دوازدهم   فرمت: پاورپوینت ppt تعداد اسلاید: 27   شامل: متن درس و شعر، معنای روان متن درس و شعر، معنای واژگان مهم، آرایه ها، کارگاه متن پژوهی همراه با جواب، قلمرو زبانی، قلمرو ... ...

پاورپوینت درس 2 علوم تجربی پایه چهارم دبستان (ابتدایی): مخلوط ‌ها در زندگی

پاورپوینت درس 2 علوم تجربی پایه چهارم دبستان (ابتدایی): مخلوط ‌ها در زندگی

نوع فایل: power point فرمت فایل: pptx قابل ویرایش تعداد اسلایدها:‌ 43 اسلاید   تصویری از پاورپوینت: این پاورپوینت آموزشی، جذاب، قابل ویرایش، کاملا منطبق با کتب درسی و با تعداد اسلاید ذکر شده تهیه و تنظیم شده است. با بکارگیری نمودار ها ، تصاویر جالب و جذاب و دسته ... ...

مجموعه اسکیس معماری از بناهای ایرانی

مجموعه اسکیس معماری از بناهای ایرانی

مجموعه "اسکیس معماری از بناهای ایرانی"    این مجموعه شامل 225 تصویر اسکیس و کروکی معماری از بناهای مختلف ایرانی می باشد.   ... ...

پاورپوینت درس دهم قرآن هشتم سوره یس، سوره صافات و تفسیر نمونه

پاورپوینت درس دهم قرآن هشتم سوره یس، سوره صافات و تفسیر نمونه

  عنوان پاورپوینت: پاورپوینت سوره یس، سوره صافات و تفسیر نمونه درس 10 قرآن پایه هشتمفرمت: پاورپوینت قابل ویرایش   تعداد اسلاید: 26       پوشش کامل درس (جلسه اول و دوم) به همراه صوت آیات   پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای   منطبق با آخرین ... ...

سیگنال گرفتن با هوش مصنوعی

سیگنال گرفتن با هوش مصنوعی

امروزه کمتر کسی پیدا میشود که از ارز دیجیتال و فارکس نشنیده باشد و قطعا این یک فرصت استثنایی برای ما ایرانیان است که بتوانیم درامد دلاری داشته باشیم . ولی اگر با اصول کار و تحلیل ها آشنا نباشیم ممکن است سرمایه ما از دست برود. ولی با پدیدار شدن هوش مصنوعی دیگه نیازی به یاد ... ...

دانلود جزوه الاستیسیته اصغری شریف

دانلود جزوه الاستیسیته اصغری شریف

جزوه معتبر درس الاستیسیته آماده برای دانلود مشخصات دانشگاه: صنعتی شریف استاد: دکتر محسن اصغری تعداد صفحات: 90 فرمت: پی دی اف PDF کیفیت: خوب حجم: 20.6 مگابایت نوع جزوه (تایپی یا دست نویس): دست نویس ... ...

دانلود پاورپوینت فصل هفتم ریاضی پنجم آمار و احتمال همراه با پاسخ فعالیت ها و تمارین

دانلود پاورپوینت فصل هفتم ریاضی پنجم آمار و احتمال همراه با پاسخ فعالیت ها و تمارین

دانلود پاورپوینت فصل هفتم ریاضی پنجم آمار و احتمال همراه با پاسخ فعالیت ها و تمارین این محصول قابل ویرایش با فرمت pptx در 44 اسلاید آماده و قابل ارایه می باشد. در صورت شخصی سازی میتونین به واتس آپ شماره ای که زیر درج شده پیام بدین واستون اوکی میکنیم مزایای استفاده از ... ...

راهنمای جامع اسیدهای چرب و سلامتی: گامی بلند در مسیر انتخابی آگاهانه و تغذیه ای سالم!

راهنمای جامع اسیدهای چرب و سلامتی: گامی بلند در مسیر انتخابی آگاهانه و تغذیه ای سالم!

با این راهنمای جامع، به دنیای شگفت انگیز اسیدهای چرب قدم بگذارید، انواع مختلف آنها را بشناسید، با خواص و فواید بی نظیر آنها برای سلامتی آشنا شوید و با انتخابی آگاهانه در رژیم غذایی خود، طعم شیرین سلامتی و شادابی را بچشید!   اسیدهای چرب، یکی از اجزای اصلی چربی ها هستند که ... ...

تحقیق و راهنمای جامع زبان چینی

تحقیق و راهنمای جامع زبان چینی

با این راهنمای جامع، به دنیای شگفت انگیز زبان چینی قدم بگذارید، الفبا و گرامر این زبان را به طور کامل بیاموزید، با واژگان و اصطلاحات رایج آشنا شوید و با تسلط بر زبان چینی، دروازه های جدیدی را به سوی فرصت ها و تجربیات نو بگشایید!   زبان چینی، پرکاربردترین زبان دنیا با ... ...

راهنمای جامع پیشگیری و درمان چروک صورت

راهنمای جامع پیشگیری و درمان چروک صورت

با این راهنمای جامع، به رازهای جوانی و شادابی پوست پی ببرید، علل ایجاد چروک صورت را به طور کامل بشناسید، با روش های پیشگیری و درمان اصولی، از شر چروک ها رها شوید و طعم شیرین داشتن پوستی جوان و درخشان را بچشید!   چروک صورت، یکی از علائم طبیعی افزایش سن است که می تواند تحت ... ...

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما